Finns ett erbjudande för prenumeration för allt med livesport för 99 i mån för 3 månader. Ingen bindningstid
Jimbo Weird, jag är rätt 100 på att det har räckt med Premium förut!
Edit: Jag verkar ha +Allt på VF och således även Expressen om du behöver låna kontot, jag kan kolla på IPTV.
rurik Tackar ödmjukast för erbjudandet! Mycket vänligt - men nyligen hemkommen och upptäckte då att jag kommer åt det via VF också, av samma anledning som du. Däremot funkar det ej med Expressen Premium - som mycket riktigt har räckt tidigare för mig med. De har nog ändrat något där.
rurik IPTV, gött ändå med pengar rakt in i organiserade kriminaliteten. Hoppas du är nöjd med dina livsval!
Enligt Mattias Persson på Expressen kommer kontraktet med Foote att kosta FBK runt 2 Mkr netto. Wallin är minst sagt dyr i drift.
Glenn Folk gnäller ju bara på att vi är Sveriges rikaste hockeyklubb men inte spenderar därefter.
Glenn En bedrift ändå att mäkta med så många brutna backkontrakt på en handfull säsonger. Nästan lika stor bedrift att han, trots snacket inför varenda säsong, inte lyckas värva en riktig offensiv backetta. Och nu står vi här igen... Med samma gamla frågetecken kring backsidan som vanligt numera. Briljant.
rurik Har sagt det förr och säger det igen, ni skulle kunna köpa er ett par guld och ingen annan klubb skulle haft nånting att säga till om
Sen vad det skulle göra med lönerna i SHL är en annan fråga
Henrik Ah, du läser Aftonbladet och Expressen. Då är du initierad.
Henrik Du vet att det finns privatpersoner som tillhandahåller både IPTV och annn piratTV va? Jag vet, för jag höll själv på med det ett tag. En laptop och två kortläsare är allt som krävs för att dela ut TV till kanske 50 personer utan problem. Så oavsett vad man tycker om piratTV så är det inte nödvändigtvis till organiserad brottslighet. Även om såklart merparten köper ifrån såna.
Henrik if buying isn't owning, then piracy isn't stealing
Dåligt omdöme kostar. Starkt att vaska bort kontrakt värda ca 10 miljoner på mindre än ett år.. Tänker alltså på Jönssons ca 6 milj och Footes ca 3,5.
https://www.vf.se/articles/a7832e7a-6084-4b29-8b09-6b13ea650567?utm_source=follow_push&utm_medium=app&utm_campaign=a33a11b3-0be9-47ef-9be6-a90199b351f8&followed_subject=3765dfe9-7bae-420e-84a5-76b1d0c9655c&followed_subject_name=f%C3%A4rjestad%20bk&push_title=du%20f%C3%B6ljer:%20f%C3%A4rjestad%20bk&source=followPush&shareSource=iossharebutton
Sjo87 Hade Wallin, Stefan och Lars faktiskt ''förankrat'' detta i föreningen som man skrev i värvningsnyheten så hade man sluppit att stå här 3.5 miljoner fattigare.
Hur kan Wallin va kvar? Sämsta sportchefen vi nånsin haft. Totalt genomusel. Bort med skiten.
Mycket bra VF podd med Sanny