Lite väl mycket fokus på Åslund, jag gillar honom jättemycket och skulle bli väldigt nöjd om han ansluter s.f.s.m. Blir det inte så, så är jag ändå enormt nöjd med de forwards vi har och faktiskt tror jag det blir ändå bättre när (om) Nilson lämnar, tror inte han är en spelare som kan hantera att inte spela på ett bra sätt. Ginning var av vad jag läste enormt lojal fast han satt mest på läktaren första månaderna innan skadorna uppstod, men det fixar inte Nilsson.
Den som kommer i kläm mest oavsett Nilsson/Åslund är Lawner, han måste väl lånas ut antar jag för han kommer inte spela mycket.
Alltså, forwardsuppställningen är så jävla bra på pappret, jag har dock knappt sett JDLR så där får jag lita på PJ.
Spännande att se hur det blir med Ragges pöjk, om han stannar är väl laget klart, så låt oss se hur det går fram till jul om det behövs fyllas på med något stort och elakt framför Hauke, och/eller i buren. Men spelskickliga är iaf de 3 toppbackarna.
Fy fan, längtar till hösten, vem kunde ana det efter 8e plats och ut i fyra raka i kvarten!?