fraasfest Jag förstår vad du menar, men det är samtidigt viktigt att tro på sin förmåga just nu. Speciellt Walle tycker jag har klara åsikter om vad som krävs och vad han förväntar sig. Som jag skrev tidigare, allt är faktiskt möjligt även om det känns svårt. Vem hade trott att Timrå skulle ha 3-0 mot DIF just nu (DIF som var grymt starka sista delen av säsongen) och jag hade inte heller sett Oskarshamns vinst i första mot Rögle komma... Det är otrevligt spännande och jag är grymt taggad inför kvällens match!
Det blir viktigt att Mitell vågar förändra laget och att han inte låter Wikstrand spela sina 20 minuter bara för att, även om han är fortsatt så svag som han varit senaste tiden.
Håller Rydahl, vilken nivå spelar han på, Linus är jag inte alls orolig för, han kommer växla upp, Della hoppas jag gör rätt för sig trots skadekänningarna. Det är loken som ska driva laget. Sen blir det spännande att se vad Nygård, Viksten och Linkan får ut av sitt spel samt hur Åsa och Ejdsell stämplar in.
Släpp pucken!