Ja ser inte bra ut idag
Vad är dagens gameplan? Slå icing, såsa bort puckar och mysprutta sig till 3 poäng?
Det är ffs Timrå som är på besök - inte Detroit Red Wings under Lidas-eran...
thunderstorm Exakt vad jag satt och tänkte på, fast ryska landslaget på 80-talet
Stark defensiv insats av Dahlström.
Tveksamt ingripande av Brattström vid 0-1. Vad skulle han upp och stå där för?
Den gav vi bort!
Kom igen! På det igen!
Shit vad Timrå dikterar den här perioden. Vad hände med alla samlade anfall? Nu är det ju enmansattacker
Hudde71 Bättre val, min hjärna tänkte inte ens på dem.
Vem ska man bänka istället för Lilliz efter denna usla period?
Jimbo Samtliga!!!
Patetiskt uselt. Bortskämda slöfockar. Fyfan.
Amen vad är det som händer.
Jesus, nästa drag är kanske att sätta Mitell på bänken?
Försvarsspelet imponerar ytterligare en gång. Mitell kommer få bänka många om det ska bli nån skillnad.
thunderstorm Man kan väl i alla fall konstatera att problemet är avsevärt mycket större än en enskild spelare. Och att den otroliga värdemätaren mot ett svagt Rögle kanske inte sade så mycket. En osedvanlig förmåga att inte vara med från start i matcherna. Riktiga jävla glaspsyken på lite för många.
Mandrake Han är ju inte direkt Mitells favorit heller, det gör kanske Mitells beslut lättare att ta.
Nu ligger vi under med 2-0 så då är det större chans att vi får ett PP
Någon får påmminna gubbarna om att de får vinna två matcher på rad.
Ska man komma nån vart framöver lär herr Wallin få fläka ut lädret rejält och hälla ut varenda 10-öring som finns däri för att komplettera detta lag. Lär tyvärr inte krylla av det som behövs där ute dock.
thunderstorm Verkligen och rätt snart så fler blir tvingade att prestera
Jimbo Jupp, så är det uppenbarligen. Tror många helt enkelt s.a.s är för jag-svaga och behöver en överrock - och det funkar inte att Mitell & Co. ska behöva stå och skrika på vissa spelare i/inför 52 matcher + slutspel och CHL.
Skitdåligt!