ShengLongII tror inte alls på Tomasek och Lillis bredvid varandra. Svårt att få ihop kedjor tycker jag, för att inte tala på hur det blir om/när vi har full trupp.
JimmyR Väldigt märkligt, glad att Groleau är tillbaka men det borde vara i backpar med Bergqvist och inte Göransson.
ShengLongII Verkligen extremt märkliga formationer!
Ett platsskifte på Åsa och Lilliz hade gjort allt så otroligt mycket mer välbalanserat. Och jag håller med alla andra, varför vilar man Bergqvist som har gjort det riktigt bra de senaste matcherna.
Känns lite ängsligt att kasta om bara för en snöplig förlust. Men vem vet, kanske är ett genidrag!
Lilliz och Linkan funkade rätt bra med Ryno som center i säsongen 18/19. Och Ryno var inte bättre i egen zon än Tomasek.
Carl Dahlström är alltså +11 efter 9 matcher. Imponerande.
Samma domare som sist? Får se om Mitells utspel efter förra matchen ger "effekt"...
Tjavon Tvivlar, Björk är konstant dålig
Skott mitt i magen match efter match
fbkarn Skott mitt i magen match efter match
Exakt min tanke. Hur kan dessa sk elitspelare vara så mediokra på att skjuta i hålen. Det sitter en stor kille där i mitten guys.
Ska vara mål. Pucken kommer ut under målvakten. Rögle klabbar själv till det
NHL - mål. SHL - man vet aldrig.
Gissar ej mål pga att Jocke trycker på målisens benskydd.
Mycket ostrukturerat i egen zon. Inte ens i 5vs4 lyckas vi i det defensiva spelet. Ser ut som yra höns.
Casper tror dom gick på att Jocke fick rätt så mkt hjälp in i målet
Hoppsan!
2-0 direkt. Härligt.
Chockad. Bra Jocke! 1-0 och mål i pp. Nice.
Tycker chrosscheckingen Åsa får i ryggen borde rendera i utvisning.
2-0, Ejdsell!
Tänk vad lätt hockey är när man bara jobbar hårt, grisar mot mål och åker in i situationer. Plötsligt kommer det lite skitmål. #oskarshamn
Kowalski Framförallt skjuter eller åtminstone kastar puckar på mål. Båda målen kommer från såna situationer. Det har vi blivit mycket bättre på. 9 skott efter 9 min.
Frölunda ligger under hemma mot HV med 0-3. Judas har varit inne på minst ett mål såg jag. Muahaha.