Jurgen
På pappret en miljon gånger bättre än Lindbäck. Om vi sa nej till honom och valde en föredetting som stått fyra matcher på över ett år är det tjänstefel. Jag har dock svårt att tro att det gått till så. Tomkins kanske inte ens är tillgänglig överhuvudtaget eller så var han inte det när vi sökte med ljus och lykta, vilket jag verkligen hoppas att man gjort. Oavsett så har jag ännu svårare att tro att Lindbäck är vår frälsare. Det vore århundradets mirakel.
Osannolikt att klubben hittar en back som gör skillnad. Jag tror inte att det blir fler värvningar. Här måste nog klubben rannsaka sig själva, det var ett misstag att gå in i säsongen med våra målvakter och backsida. Jag vill inte höra nåt trams om ”med facit i hand” eller liknande. Hela världen såg att det var ohållbart i augusti och därefter har det blivit värre för varje månad som gått.
Enormt mycket cred till den sportsliga ledningen för att dom fixat forwards som är i högsta klass. Däremot ska dom ha kritik för hur dom byggt resten av laget.
Personligen har jag inga förhoppningar kvar gällande denna säsong.