Suck. Så onödigt.
Jocke åker på en utvisning. Ovanligt. Hans statistik lär vara 100-1. Timrå gör 1-1 i pp. Vårt bp ser inte helt optimalt ut.
Casper Billig utvisning och tyvärr lite billigt mål också. Tänker då ffa på hur öppet det (än en gång) blir framför mål.
...och där höll det mönstret på att upprepa sig igen. Fan.
#44 i BP igen.. Snälla Groleau kom tillbaka
admkb1586 Nu var det väl främst 14 som tappade sin gubbe o inte 44 vad det såg ut som.
bincoz
Så var det, jag bara kommenterade att vår sämste back kanske inte borde spela BP.
Timråspelaren trillade. Spelarna blir bättre för varje säsong och domarna blir sämre! . Nu kommer vi igen!
Ser lite oinspirerat ut. Påminner om random träningsmatch. Tystare än vanligt på läktarna också.
Känns som att nån kommer kliva fram och vinna matchen åt oss med en individuell prestation. Finns ju några matchvinnartyper att välja på.
BP igen.
BP igen! Onödigt men tveksam enligt mig
Suck… idag tävlar vi mot domarna främst, TIK i andra hand.
helvete var vår domarkår är hoceydödare
Bättre boxplay. 5vs5. Dags att flytta upp spelet.
Lander slängde sig efter pucken och då fick Tornberg en tvåa. Krävs bättre spelkänsla hos en SHL domare.
Alltid petig domarnivå i början på säsongen
Samtidigt får man inte göra det så enkelt för domarna som att ha klubban uppe runt midjan, peta in mot skridskorna eller hålla i. Tar gärna utvisningar för boardings och charging men inte såna där mjuka.
Joel Nyströms säsongsstart har inte varit fager. Oväntat, måste jag säga.
Jimbo Är väl bara AOM som imponerat på backsidan. Berka verkar mycket stabilare men i övrigt är det halvgrått och utan stjärnglans. Har #32 fått till ett enda slagskott sen han kom tillbaks?
Dom flesta av nyförvärven har bidragit hittills. En sån som Alba syns inte jättemycket men har ändå spelat sin typ av hockey. Hoppas svinstian kan få till fler tunga tacklingar. Är i princip bara Ljungkrantz som varit osynlig vilket har sin förklaring.
Casper Tror att han vill minimera misstagen och känner att det går lite för fort i början innan han vant sig men skulle vilja att han gör några "Foppabyten" där han bara smäller på allt som finns. In med honom och AOM och låg Adam säkra medans Stian får grisa.
Casper Håller med om att AOM & Berka varit bäst hittills. Solberg gör mycket bra men lite misstag här och där som man kan förvänta sig av en yngling. I övrigt lite för grått för min smak. Nygren stabil men inte mer än så.
Jocke med kniven gör 2-1. 🥳
Fint förspel av Björka också.