Jag kan ta en femma på Solberg om han avslutar Shinnimins hockeykarriär
bincoz Klart det var den vidriga filmaren shinnimin som slog Nygga i skallen bakifrån. Spelaren som alla i luleå gick från att hata till att älska på fem min. Pinsamt enögt.
Casper Få spelare väcker så mkt avsky hos mig som honom. En riktigt vidrig spelare. Som dessutom är en fegis. Tycker normalt inte om att prata om att skada spelare. Men han får gärna ta en rejält ful smäll som avslutar hans karriär.
Kellman spelar igen. Skönt
Det är lite slutspelskaraktär över den här matchen. Det passar Lodin som handsken.
Christoffer Holm verkar leta efter utvisningar på grön/vitt. Blåser direkt han har chansen.
Men en fasthållning missar man såklart inte på en FBK spelare. Magiskt.
Vi måste ha shls minsta box
Frasern Ja vi har blivit väldigt passiva och låga i boxen i år vid många tillfällen.
Omark åker vattenskidor bakom Nygren... Inte en arm höjd. Tompa lägger en klubba på höften. Direkt en tvåa!
Domarnivån är under förväntan trots att förväntningarna var väldigt låga. Det är i så fall det som kommer fälla avgörandet i den här matchen
Fyra tvåor har Holm lyckats hitta, allt för att befästa ettan på Oddset där han laddade in fett med dollars innan match?....
Domarna ska avgöra i Luleås favör. Så är det bara.
Sjukt bra kämpat i bp
Linkers! 2-1. Fin käftsmäll på jäntorna från Lule.
Domarna hittar snart en ny tvåa på FBK-spelare. Hav förtröstan.
SÅJA LINKAN.
Bergqvist har gjort en otroligt fin start av säsongen.
SÅÅÅÅÅ JA! STYRKA!
Vajjert pass av Berka också!
Fy fan så rättvist.