- Edited
Väntar otåligt på nästa match för att se om den positiva trenden kan fortsätta...
Jag vågar inte tippa förrän de gått ut med vem som står ikväll
Väntar otåligt på nästa match för att se om den positiva trenden kan fortsätta...
Jag vågar inte tippa förrän de gått ut med vem som står ikväll
Brukar ha svårt i Malmö, det i åtanke med att vi spelet bra på slutet gör det till en väldigt otäck match. Lätt att slå av på takten med någon procent och så blir det förlust.
Malmö har gjort det bra stora delar och överraskat i en del matcher, men är ändå där de är i tabellen. Farlig match.
Är det någon match man ska ställa Clara i mål så är det den här, så därför gissar jag på att det är Clara som står ikväll.
Har en bra känsla ändå, ska man till toppen är det tre poäng som gäller!
Tichonov Jo men visst. Tycker också vi sett ett annat försvarsspel från utespelare de senaste matcherna vilket kanske gör att Clara också får lite stöd om han nu står.
Clara står! Tror det är fel beslut men hoppas han tar chansen och får lite bättre hjälp. Finns en bra målis därinne...
Målvakter:
Damian Clara (Max Lagacé)
Backpar:
Adam Ollas Mattsson–Magnus Nygren
Jérémy Groleau–Joel Nyström
Axel Bergkvist–August Tornberg
Stian Solberg
Kedjeformationer:
Michael Lindqvist–David Tomásek–Per Åslund
Marian Studenic–Joel Kellman–Oskar Steen
Viktor Lodin–Marcus Westfält–Lucas Forsell
Alexander Ljungkrantz–Linus Johansson–Henrik Björklund
Emil Alba
Finns tyvärr inget bättre tillfälle att köra Clara i än idag. Hoppas laget ger honom riktigt med hjälp.
Tycker också det är lite märkligt att byta målis i flow med nyhållen nolla. Hoppas jag har fel.
Kowalski Om inte Lagacé har skadekänning, så tycker jag "med" att det är ett felbeslut...
Men visst är det spännande att se om Clara kan genomföra EN match, utan att släppa in någon puck som man SKA ta, enligt objektiva bedömare. Kan inte minnas att detta varit fallet i någon av hans tidigare starter 24/25...
Ok, Clara står.
Hoppas han får en lyckad kväll.
Mitt tips blir ändå 5-2 till Malmö.
Verkligen en lurig match ikväll!
Viktigt att alla kommer till jobbet ikväll!
Otroligt vad grym han är att bara se nät, Tomasék!
Tomasek är otrolig! Helt sjukt otroligt vad bra han är!
Värt att göra en insamling för att dubbla hans lön om han fortsätter så här och stannar!
Gött att linkande nätar!
Tompa-Tjeck grymt förarbete - Linkers tar avslut på gammal hederligt vis. Fint anfall.
Tomaslek!!!
Men för fan. Framför FBKs mål är det som en bordell med Black Week-priser året runt.
Onödigt som fan.