Sparta blir en tuff nöt att knäcka. Hoppas Tomásek kommer vara fit for fight till första semifinalmatchen.
Nån som vet om Tompa kan vara med? Vore ju sjukt tråkigt om han inte fick visa upp sig hemma. Och vi tappar ju en hel del i slagstyrka, också.
Kowalski sades inte mycket i fm vid träning mer än att han var på kolll så hur det blir får vi vänta med till imorgon
Men han följde med laget på planet?
Mandrake sades varken bu eller bä om han skulle va med men som sagt vi får reda på imorgon
Furchen. Ställ honom i mål med start imorgon.
https://www.farjestadbk.se/article/kmsasq1-23h01/view
Casper man blir ju glad, kung! Packa med honom till Sverige. Visst fan var han lite lik Gulas på klippet?
JimmyR Trodde det var Milan när jag såg bilden. Sen läste jag guldhjälte. Gulas fick tyvärr aldrig uppleva det i Karlstad. Gudabenådad spelare.
Casper definitivt. Tänk vad han hade kunnat uträtta med vår offensiv senaste åren.
Såg nu bild på x från Ekberg att tomasek är med ner till prag
Sampe Mycket bra nyheter
Sampe jag är riktigt glad för hans skull. Vilken dröm att komma hem till Prag som en av Europas absolut bästa hockeyspelare, och spela framför alla vänner och familj. Årets höjdpunkt för honom. Det vore synd om han missade den här matchen.
Tomasek är väl inte med på Ekbergs bild? De som sitter vid bordet är ju av Studenic, Groleau, Lagace och Clara.
Sampe
Tror väl iofs att han åker med ner oavsett om han spelar eller inte. Förutsatt att resan inte försämrar hans skada.
hazelton
Gubben i den cremefärgade hoodtröjan skulle kunna vara Tomasek, han har samma skor på sig som Tompa hade i den här bilden från Grolles instagram (Tompa längst till höger i bild):
Varför skulle Tomasek låna Groleaus skor för? Sparven
Sparven Tomasek är i mitten på skobilden.
Du har nog rätt, jag gissade med hjärtat här.
Var ej med på match vävningen så vi kan utesluta att David kommer spela
Sköna spekulationer här. Varför skulle Clara sitta vid det bordet? Han är ju dessutom väldigt smal men ja, det ser väl inte så ljust ut för hans medverkan ikväll.
JimmyR hursomhelst vi kommer få reda på allt om ett par timmar när laguppställningen släpps