Två snabba:
Det har varit ett konstant surr på sistone att man ska spela mer hemma som man gör borta - mindre snyggt, mer rakt etc etc ETC. Vad gör man idag? Massa dribblingar och nätta små flippar och noll marginaler. Varför säger man en sak utåt och sen händer inte ett skit?
Linkan. Så tråkigt, han har varit en personlig favvo sen dag 1, men nu börjar jag tröttna på följande: Linkans namn hörs - vi tappar pucken.