rurik
Vad jag menar med att inte fira en vinst i en kvartsfinalmatch är att det aldrig gjordes under vår storhetstid. Jag tänker på uttalande från spelare som var med på den tiden. Det var då och nu är nu men för mig är det ytterligare ett tecken på att föreningen är på väg åt fel håll. Jag tycker inte att FBK ska vara en klubb som är nöjd över en vinst i en enstaka kvartsfinal.
Problemet med att analysera säsongen efter att vi åkt ut är att det inte gett nån form av resultat. Vi har varit bedrövligt dåliga i slutspel i tio år och ingenting blir bättre. Jag är innerligt trött på att vi inte utvecklas utan snarare går bakåt och blir sämre och sämre. Det är viktigt att uppdatera självbilden så att den överensstämmer mer med verkligheten. Utan sjukdomsinsikt är det svårt att stoppa blödningen och lösa dom fundamentala fel som klubben uppenbarligen lider av.
Alla är dock olika och hanterar saker på det sätt som anser vara bäst. Jag bryr mig inte om folk firar dagens vinst, det är upp till var och en. Njut hur mycket ni vill och när vi åker ut finns ju alltid nästa säsong att se fram emot.