Off Topic
Känns rätt bra att Luleå får Växjö i kvarten!
- Edited
Fin artikel om klubbens nya sponsor xD
https://www.vf.se/2019/04/01/farjestad-blir-muminfierat/
Någon mer som är med i aftonbladets manager Dream Team? Tänkte om någon av er är i någon liga.
HAr ni sett BIK Karlskogas introfilm
jävligt snyggt gjort!!! - varför har inte vi nåt liknande???
Hej, är det fler som upplever problem med att man blir utloggad och inte kan logga in igen via safari på iPhone? Växlade till chrome nu och det funkar bra... Har varit så en gång tidigare också.
Alla sätt att dra in pengar är väl bra. Det här bör bli succé. Tycker det är ett bra koncept med fina priser samtidigt som man stöttar klubben.
Vore grymt kul att anordna en träff med oss/er här på forumet när publiken släpps på så småningom tycker jag. Mötas upp på någon pub i Karlstad innan någon lördagsmatch 🥳
Kul att få ett ansikte på er andra ”soffexperter”
Danmas Jag bor ju inte i Värmland längre men skulle väl gå att styra upp nån gång ialla fall, måste ändå bli bättre på att se hemma matcher, även om Hovet nu är det närmaste
Bor inte heller i Värmland. Närmast här är ve och fasa Tegera Arena
Men vore grymt kul om de som känner sig sugna och manade kunde hitta någon helgmatch i höst/vinter om så tillåter
Jag bor 10 mil S om Stockholm. Men brukar se till att ta mig upp till Karlstad och se några matcher per säsong. Så passar det bara så absolut.
- Edited
För egen del har cykelavstånd, så jag har inget geografiskt motiv för att inte hänga på. Inte behöver jag heller någon hjälp med att ta hand om husdjuret, som i mångt och mycket sköter sig själv:
http://livepike.liback.net/live.mp4
Skulle träffen bli av, så dyker jag med "all" säkerhet upp...
Blir det av tar jag bilen från sthlm, om någon orkar lyssna på mig i tre timmar så går det givetvis bra att hänga på där.
Jag kanske kan ta bussen till Kristinehamn, bara för att kunna lifta med de sista 4 milen och se om "en knapp halvtimme" är mer lagom...
Kommer från Irland, finns Guiness så det räcker åt alla
Jag är på, bor lite utanför Norrköping och brukar ändå åka på några matcher per säsong upp till Karlstad
Annars är det givet att hetsa lite i Saab Arena när Färjestad kommer dit.
Kul med en brokig skara från landets (världens” alla hörn här inne!
Med bra planering kan vi försöka pinpointa något datum som ska passa de flesta
Är ju lätt att stöta och blöta om det här inne.
Fasen va roligt!
- Edited
Har dock bott i Karlstad i 3 år och det blev ganska lägligt med ett SM guld 2011 då