Har inte Lawner ett enda poäng? Hur få matcher har han spelat?

Baz

Sisådär 10 matcher ungefär. Känner ingen direkt saknad där faktiskt.

Vi kommer minnas denna säsongen när vi hade så vassa forwards som Tomasek, Steen och Lodin.

Petig utvisning 😡

Hm. Billig holding tycker jag.

Bra Clara! 👏🏽👏🏽👏🏽

Hur kan Nyström spela BP?

OMG! Hur orkar spelarna hålla sig och inte dänga upp dom korrupta, orättvisa asen som dom håller på match ut och in!

Clara spelar ju med ett helt annat lugn idag

• Baz likes this.

”Ät ägg”

Ja, herregud….

• Baz replied to this.

HAL9000
            Tre spelare på topp fem i poängligan. Det är starka papper.

Hudde71 Känns skönt att kunna få personifiera begreppet ’Äggskalle’. 😏

Benjamin i intervju. Andra perioden - två toasts av fem 👍

Clara ger ett helt annat intryck idag, väldigt stabilt. Århundradets billigaste holding för övrigt.

Jag tycker att den defensiva insatsen idag är rätt bra, vi ger Clara möjligheten att göra en bra match så länge han räddar de puckarna han ska rädda. Visst är det någon enstaka chans som är över-medel och där försvaret klantar sig lite, men det här spelet tycker jag matchar våra defensiva underliggande siffror. En habil målvakt som inte släpper några tavlor får alla möjligheter att göra en bra match, vilket Clara gjort än så länge. Känns rätt stabilt.

Clara ser lugn och trygg ut i målet. Överarbetar inte skott och situationer som Lagacé gör.

Sitter på julbord. Hur ser det ut? Vad står det?

Sparven Man ligger inte sömnlös över varken Lawner, Elie eller Rydahl. Det som kändes som tapp där och då har ju visat sig vara rena rama jackpotten, sett till vad man slapp undan och vad man fick in istället 🤭Tycker både Lawner och Elie är förvånansvärt bleka i princip varje gång jag ser dem.

Ellie känns tämligen överbetald.