Färjestad-Växjö i semifinal som det ser ut just nu

Nu ser det mycket bra ut. Jag kanske pratade lite för tidigt med passivitet och snarare såg en hög press från österrikarna.
Skönt att se en hög nivå även med så många borta

Något dåligt PP här och där men utöver det tycker jag vi har varit helt överlägsna hela matchen. Starkt med så många borta.

Starkt att vända runt på detta!!

Vi är bedrövliga i spelet med en man mindre, tyvärr alltså.

Sparven Väldigt fort. Sparta har tagit matchen till förlängning.

Sparven Är de sant?!! Fan va skönt om
          Vi slipper möta Växjö. Och kul för Tomasek med Sparta

Prag alltså, Tomasek gillar det nog.

Sparven Stark vändning av Sparta. 2 mål på ca 1 min med plockad målis - och så snabbt avgörande i sudden.

Wow x 2. Överkörning till slut och skönt att slippa tråkiga Växjö i CHL. Nu kör vi och tar hem hela skiten. Och sen SM-guld. 😏

Gött med klar seger. Starkt att man kukar upp sig rejält efter blek match 1 trots viktiga spelare borta.

Kul att Forssell, Ljungkrantz och Westfält bidrar när mer namnkunniga lirare saknas. 👍

Riktigt fin seger och säkert värdefullt för gruppen att få vinna en slutspelsmatch. Kul med Lagaces nolla, tycker också det var många som tog för sig och klev fram!

Tror att Westfält kan ha åkt på en skada i slutet av matchen. Typ handleden. Sättet han åkte till båset på påminner mig själv om när jag bröt handleden i sarghörnet. Hoppas inte det är nåt allvarligt.