Så jävla svagt att som i björkas fall inte dumpa pucken med tre minuter kvar, den måste ner djupt där. Otroligt irriterande. Ett misstag så vänder nästan matchen. Sjukt viktigt med 4-2 innan, psykiskt jobbigt för Rögle.

JimmyR Vi har inte haft en så oduglig ordinarie forward som Björklund sedan Carl Jacobsson.

Alba, björlund och Lindqvist känns sämst idag. Lindqvist lär ju inte platsa i laget när alla är tillbaka. Han är inte tillräckligt fokuserad vid passning/mottagningar.

fox_88 ja, kolla vad som hände vid bytet när Tompa slapp kvarnstenen Linkerz kring halsen…

fox_88 Tycker framförallt både Björklund & Lindqvist har det otroligt tufft och har så haft ett tag nu. Björklund före och efter senaste allvarliga skadan är ju två olika spelare. Lindqvist vet jag inte vad han är längre. I min värld alldeles för liten och klen för att göra ordentlig nytta som någon slags gnuggare också. Två kontrakt som inte förlängs, vore väl rimligt i ärlighetens namn.

Kanonsekvens där domarna släpper typ 6 solklara utvisningar och Jonathan Andersson helt ostörd slår bort en enkel passning i egen zon.

Man måste klara BP om man ska vinna matcher, upp till bevis.

Otroligt passiv och låg box vi har som tillåter motståndarnas skyttar att komma nära gång på gång.

Lasse_75 Framförallt komik av större mått med tanke på vilka situationer man släppte en minut tidigare 😂 Wessner verkar ha samma spelkänsla som när han själv spelade.

Herregud vad jag älskar Oskar Steen. Jävla evighetsmaskin. Jobbar ner hela ligan och öser in poäng. Såna här spelare finns knappt längre.

Alltså Steen.. Det finns nog inte en chans att vi får behålla honom va? Satan vad bra han är.

Steen är, tyvärr, för bra för shl. Snacka om komplett + spetskompetens i en och samma spelare.

Det var det där med effektivitet. 6 kassar på 21 skott. Löjligt hög utdelning.

Folkfest i ishallen. Svinkul med bra spel och många mål när det är fullsatt. Lär vara en och annan glad unge som åker hem samt några tusen överförfriskade individer som fortsätter kalaset på stan. Krogarna jublar.

Förutom det självklara, Steen och hela den kedjan så gör Westfält återigen en riktigt bra insats. Så som han spelat sedan Linus kom tillbaka blir det nog svårt att behålla honom. Lagacé bra igen.