Tungrott med Lindqvist och Björka i PP.

Jag köper inte att vår utdelning i pp är över 30%. Det är nån som hittat på den siffran.

Sparven Det gör fysiskt ont i mig att se Lindqvist på den positionen i PP.

Vad är värdet i Linkan 2024/2025?

Björklund borde ha åkt ut. Sluta med dumheterna.

Två utvisningar på 10 min. Kan inte varit enligt game plan.

Man kan inte klaga på möjligheterna till BP-träning iaf. Mtp på mängden dylika tillfällen år efter år borde FBK vara bäst i serien i den spelformen istället för ett bottenlag.

Men snälla förfan man måste väl få nudda varandra i sporten ishockey 2024/2025.

Så länge den här mängden utvisningar fortsätter ramla in i strid ström så lär man få tufft att gå långt i ett slutspel. När ska man lära sig?

Kaptenen bidrar i vanlig ordning genom att åka ut så att laget har möjlighet att bättra på bp-spelet som är under all kritik.

Deprimerande match, precis som väntat. Luleå: största orsaken till psykisk ohälsa.

Tompa är målsugen. Vore intressant att veta hur den värvningen gick till. En av dom bästa i föreningens historia.

Låt Lodin köra dubbla byten och bänka Linkan.

Lasse_75 Såg inte han gjorde något? Därav om någon såg något jag missade?

Bra att man satte in Lodin med Tomášek. Känns som man vaskar 34 pinnar Tomášek när man sätter honom med 10 pinnar Lindqvist och 4 pinnar Ljungkrantz. Poäng är inte allt, men den omgivningen borgar inte för offensiv lekstuga precis. Lindqvist och Ljungkrantz har alltså inte ens gjort hälften så många poäng tillsammans som Nygård och Åslund har gjort. Då har de spelat 7 (med dagens match 8) matcher fler än firma Nygård/Åslund.