Har börjat känna mig likgiltig under matcherna på sistone. Har aldrig någonsin hänt innan under alla dessa många år.
Färjestad-Skellefteå (2025-02-20 kl.19:00)
Jag ska inte bli arg, Jag ska inte bli arg, Jag ska inte bli arg
Forsell tar sin rundor längs sargen som alltid slutar med att han bli av med pucken. Kul att Mitell har sådant förtroende för honom i alla fall.
Berka tack tack
Nu är jag arg
Gött 50%
Ajaj, uppförsbacke nu!
Kämpa på!
Ser bra ut.
Match tisdag, torsdag, lördag, slutspurt och slutspel känns inte så upphetsande just nu
Glenn Förbannad blir jag än - men det övergår till något slags hånskratt istället. Det är ju ett skämt hur man är på väg att pissa bort den här säsongen.
Det är som att Stefan "Såg inte det komma" Löfvén vikarierat som både "sportdirektör" och målvaktscoach inför och under säsongen.
Ett dåligt jävla skämt.
Målvaktsbyte snart på gång om trean kommer?
Hahaha, vad fan är det här! Lindbäck ser ut som en påse skit, laget helt stukat.
Ingen som bryr som om slutspelet ändå. Det är ju alla matcher innan dess som man ser fram mot och vi var bra i höstas när det betyder som mest. Slutspel är för mesar.
Kommer bli ett jävligt kort och enkelt slutspel om inte blödningen stoppas jävligt snart.
Skitmål bakåt och helt uddlösa framåt. Jag tror jag gör nåt annat. Hoppas det påverkar kosmos. Hejs!
Mitell med armarna i kors halvvägs till Schweiz
Ja, var väl inte så mycket annat att förvänta sig efter hans 4 matcher på typ 1,5 år och petad i alplandet
Skellefteå är ju inte ens bra.
Visar ju bara vilken nivå det ligger på
thunderstorm Lite som att Stefan stoppat snoppen i Magdalena och på något vänster blev det ett barn av dessa två, ett mindre begåvat barn, med stora svårigheter. Det barnet är Färjestad 2025.