Blir det inte 3 poäng idag ska jag inte se en match till före slutspelet, hur mycket det än frestar.
Får bli en hockey detox i så fall.
Färjestad-Örebro (2025-02-22 kl.18:00)
Fredde Jag trodde han bara var i Österrike i en månad...?
Ska inte lägga mer ved på brasan, men jag tycker många söker problem och att inte ha mer tålamod än såhär med en ny spelare känns ovärdigt. Inte heller jag är säker på att han är nån frälsare, men vi kommer ju aldrig få veta hur bra han kan bli om vi satsar 100% på Lagacé nu. För Lagacé har redan visat att han inte håller.
Målvakt:
Max Lagacé (Anders Lindbäck)
Backpar:
Jérémy Groleau - Joel Nyström
Axel Bergkvist - Adam Ollas Mattsson
Stian Solberg - Magnus Nygren
Kedjor:
Joakim Nygård - David Tomásek - Per Åslund
Marian Studenic - Joel Kellman - Oskar Steen
Viktor Lodin - Linus Johansson - Henrik Björklund
Oliver Eklind - Marcus Westfält - Lucas Forsell
Emil Alba
Ingen Tornberg, petad eller sjuk/skada?
JimmyR tillbaks till ursprungkedjor ser det ut som förutom skada på linkan
Ikväll blir det vinst!!
- Edited
Helt rätt att låta Lagacé stå idag tycker jag. Lindbäck såg väldigt långsamt ut i sidled och även långsam från sittande till stående. Det där är ingen stjärna även om han förstås är matchotränad men som andra påpekat finns knappast tid att ge honom just tid.
Att Lindbäck såg så bra ut på träning säger kanske mer om vårt anfall och deras impotens just nu?
Blackadder Jag är villig att hålla med. Skulle vara gôtt med lite sinnesro...
Tror ni Mitell får sparken om det blir torsk ikväll?
- Edited
Kaberg27 Precis vad jag också satt och tänkte på. Jag har inte sett träningarna själv, men enligt lokalmedia så satt ju journalisterna och gapade…. Framfick iofs inte för att det var för att äta munkar… Men ändå!
Alla resultat i övriga matcher hittills idag har gått emot oss…
- Edited
Gutevargen tyvärr, helt plötsligt 6 poäng från tredjeplatsen, måste blir 3 efter denna match
Niklas, en oerhört stor person i vår förening. All heder!