Såg att missing people värmland har en monter i arenan idag, vilket är passande då de kan hjälpa oss att hitta vår -22 coach Mitell
Färjestad-HV71 (2025-03-08 kl.18:00)
Vi kan förstås inte alls bli sjua som jag svamlade om innan. Vi är ju faktiskt klara för topp 4!
GarbagePailkids Amatörmässig analys men jag tror det även gör mycket för backarna att dom vet var f*n målisen är efter en räddning. Framförallt Clara men även Lagace kan va uppe å köpa korv efter 1a räddningen vilket måste skapa total förvirring bland backarna. Försöker dom täcka för det så kommer dom istället missa markeringar.. Av det jag sett svävar sällan Lindbäck ut å hamnar helt utanför målet.
Bra start! 1-0 Lådan!
Jag skulle vilja byta plats på Linus och Westfält. Inte för att den senare har varit superbra men Linus ska lira destruktivt och jag vill ge Lodda en bättre möjlighet.
Undrar varför man väljer Grolle före Solberg och tornet.
1-0, Lodin! Hv har 99 problem bara i egen zon. Skönt att se nån som är sämre än oss framför egen kasse.
Grym start! Lodda hugger som en kobra
Blir så jävla trött.
Fantastiski försvar
Lindbäck hugger inte som en kobra...
Varia Försvarsspelet från 6 man är lika på hugget som Kalle Kobra, 89.
Att döma av den första 1,5 minuten hör dessa lag hemma i korpen. Sämsta jag sett, åt båda håll. Hv kommer 3-0 och i efterspelet gör dom 1-1.
Slutspelsformen närmar sig med raska steg
Förra matchen var vår sk förstamålis 0%-ig. Idag ligger vår andramålis på just 0%.
Casper Lagace gick väl från matchen med 62,5% om jag inte minns helt fel så även 63% vore ju en förbättring.
"Linus Johansson pumpar på Sjöholm".
Hudde71 Detsamma gäller slutspelsformen för PP.
Glenn Rakt upp i krysset!?!
PP är fortfarande rätt...ostrukturerat
Nevermore Om vi bara ger det lite tid så...